Skip to main content

Tam Anlamıyla Marka Olmak

Firmaların markaları oluşturulduktan sonrasında bu markalarına veya şirketin kendisine kişilik kazandırma açısından branding çalışmalarını yürütüyoruz. Markalar bu kimlikleriyle satışa ve müşteriye ulaşmaktadır. Güçlü rekabet koşulları dikkate alındığında bu çalışmanın titizlikle yürütülmesi şirketler açısından ciddi önem taşır. Öncelikle markanın ve firmanın özelliklerini detaylı olarak inceleriz. Markada firmanın özelliklerini tam anlamıyla yansıtabilmek için bu çalışmaya dikkat ederiz. Sonrasında rakip analizi yaparız. Rakip analizi sonrasında ise sektör analizi ile çalışmasını yürütürüz. Bu çalışmaların harmanlanmasıyla markanın ismi, logosu, hangi özelliklerinin vurgulanacağı, hangi sistemde reklam kampanyasının yürütüleceği ve satış taktikleri belirlenerek müşterilere marka haritası sunarız.

Markalaşma Derken;

Markalaştırma firmaların hedef kitlerinin gözünden kendine has ve güçlü algı yaratma sürecini içerir. Firmalar açısından marka kendine özgü, benzersiz, bilinir olma özelliklerini içeren iş kimliğidir. Bu açıdan markaların müşteriler açısından akılda kalıcı, kaliteli ve kendi özelliklerini ifade eden bir şekilde tanınmasını sağlama çalışması branding yani markalaşmadır.

Take Position!

Markanızın doğru konumlanması, hangi özelliği ile ön plana çıkması gerektiğinin planlanması, rakiplerin incelenmesi ve stratejinin buna göre planlanması gerekir. İyi bir ekip iyi bir plan doğru uygulamalar.